Snel in contact met de klantenservice van ANWB

Als je contact wilt opnemen met de klantenservice van ANWB, dan kun je verschillende dingen doen. Wat je in ieder geval zelf kunt doen is gewoonweg de website van ANWB bezoeken. Via de website vind je dan verschillende opties waarmee je contact kunt opnemen met de klantenservice van ANWB. Vaak vind je op de websites van de verschillende instanties altijd wel de relevante contactinformatie. Maar aangezien je vaak contact moet opnemen met de klantenservices van verschillende instanties, is het ook handig om een website als deklantenservice.nl in de favorieten lijst op te slaan. Via deze website kun je namelijk heel snel zien hoe je het beste contact kunt opnemen met bijvoorbeeld de klantenservice van ANWB. Via deklantenservice.nl vind je in ieder geval het adres van de website van de ANWB en je vindt er een telefoonnummer waarmee je direct contact kunt opnemen met de klantenservice van de ANWB. Daarnaast is de website van deklantenservice.nl ook heel handig om meer te leren over de verschillende kanalen waarmee je de klantenservice van de ANWB kunt bereiken. Je hebt natuurlijk een algemeen telefoonnummer. Maar vaak kun je ook gebruik maken van een contactformulier. Daarnaast maken veel instanties gebruik van een terugbel service om hun klanten tegemoet te komen. Je kunt daardoor belkosten besparen, want je hoeft dan niet zelf te bellen. Daarnaast is het een voordeel om van de terugbel service gebruik te maken, want daardoor hoef je niet heel lang in de wacht te blijven staan. Een klantenservice waar je niet langer dan 5 minuten in de wacht staat is een bijzonder fenomeen. Vooral de grotere instanties als Ziggo en KPN laten je zo maar een half uur in de wacht staan. Als je gebruik maakt van een terugbel service om de klantenservice van ANWB te bereiken, dan hoef je dus geen belkosten te betalen en je hoeft ook niet in de wacht te staan. Je wordt immers gebeld. Je hoeft in dat geval dus alleen je telefoonnummer achter te laten en daarna kun je verder gaan met je eigen bezigheden totdat je wordt gebeld. Verder kun je soms ook via de sociale media contact opnemen met de klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je via Facebook contact kunt maken met de klantenservice van ANWB door simpelweg een berichtje te sturen. Via een site als deklantenservice.nl kun je in ieder geval snel ontdekken welke mogelijkheden je hebt en via de zoekmachine op de site kun je snel de contactgegevens vinden van vele instanties zoals:

  • ANWM
  • Centraal Beheer
  • Essent
  • Ziggo
  • ING
  • Interpolis
  • KLM

De klantenservice van ANWB altijd dichtbij

Als je autopech hebt, dan moet je snel met de klantenservice van ANWB kunnen bellen. Daarom is het ook handig om deklantenservice.nl in je telefoon op te slaan. Zo kun je altijd snel de juiste contactgegevens vinden in noodsituaties voor de klantenservice van ANWB.

Nooit meer lang wachten vanwege een keuzemenu via deklantenservice.nl

Eén van de nadelen van een klantenservice is het keuzemenu. Het keuzemenu is er natuurlijk om jou te helpen, zodat je meteen bij de juiste afdeling terecht komt. Maar het nadeel is, dat je vaak ook alle irrelevante opties moet beluisteren. Als je op toets 4 moet drukken voor de afdeling van jouw keuze, dan moet je dus wachten totdat de informatie onder toets 1 tot en met 3 is besproken. Als je contact opneemt met een instantie waar je door een keuzemenu moet navigeren, dan vind je op de site van De Klantenservice alvast een transcript van dit keuzemenu. Zo weet je meteen op welke toetsen je moet drukken.